KAMP DÖNEMLERİ

SPONSORLAR

KAMPÇILAR

Denizcan
Ben bu kampta sevgiyi, saygıyı, dayanışmayı ve yardımlaşmayı öğrendim. Çok güzel vakit geçirdiğime inanıyorum. En çok aktivitelerden; ip parkurları, rafting ve doğa yürüyüşlerini çok ama çok güzeldi. Seneye de gelmeyi umuyorum. Daha çok çocuk olsaydı onların düşüncelerinden bazı aktivite ve oyun çıkarabilirdik. Ben bu kampı çok sevdim. Öğretmenleri ve ayrıca aşçının yemekleri çok güzeldi. En son gün ebru diye bir konu gördüm. Çok değişik değişik şeylerden yararlandım. ama sadece birşeyden hoşlanmadım yemek yerken arı ve sineklerin gelmesinden ama ben bu kampa gelmekten çok hoşlandım ama kitap okuma saati yani çalışma saati olsa daha iyi olurdu.. Kaya tırmanışını sevdim hayatımda ilk kez yüksek biryere çıktım üç kere düştüm ama sonunda tırmanmayı başardım.

Bora

Ben bu kampta doğayı, sanatı ve daha birçok şey öğrendim. Hayatımda ilk defa bir kampa gitmiştim. Bu kampta bazı görmediği hayvanları gördüm Mmesela akrep ve yılan gibi. Ben bu kampı çok sevdim. Bu kampı hazırlayanlara çok teşşekür ederim.

Berkant
Ben bu kampı çok sevdim. En sevdiğim aktivite doğa yürüyüşü idi. Salıncağı çok sevdim ip oyununun birinci etabında birazcık korktum. Kısacası ben bu kampı çok sevdim Bu kampta birlik ve beraberliği öğrendim.

Canberk

Bu kampta ip parkurları, rafting, seramik ve ebrudan ve kaya tırmanışından hoşlandım. Hoşlanmadığım hiçbirşey yok ve bu kampa bir daha gelmek isterim. En sevdiğim öğretmenler ; Feride Hoca ve Çağatay abi, Murat hoca , Ceren Hoca, Fuat hoca, Deniz hoca. En sevdiğim  arkadaşlarım; Eren, Berkant, Bora, Batuhan, Denizcan, Eylül Diri, Eylül Naz, Arzu, Defne, Cenk , Amy, Alara, herkese çok teşekkür ederim.

Eylül K.
Ben bugün çok eğlendim. Derenin sığ tarafında yüzmek çok zevkliydi, küçük bir yürüyüşe çıktık, ortak yaşamı öğrendik. Gelince ateş yaktık çok zevkliydi

Eylül D.
Ben bugün eğlendim. Derede yüzmek çook güzeldi, kısa bir yürüyüş yaptık, yönümüzü nasıl kaybetmeyiz onu öğrendik herşey çok güzeldi ama yan çadırdaki arkadaşlar bi uyutmadı ve bugün hayatımda ilk kez akrep gördüm.

Defne
Ben bu kampta çok eğlendim birsürü faaliyet yaptık. İp parkurları bana korkunç geldi ama sonunda başardım. Raftingi ilk yapan bizdik. Derede yüzmek ayrı bir eğlenceydi. Hocalarımı ve arkadaşlarımı çok sevdim içlerinde en büyük benim (hocalar dışında) Kaya tırmanışında en tepeye çıkamadım hatta hiç çıkamadım çünkü ayaklarım ağrıordu. Ebru ve seramikte çok hoşuma gitti, yaratıcı şeyler yaptık. kamp ateşlerinde korkmayı planlardım ama korkmak yerine çok güldüm.

Batuhan
Doğa yürüyüşleri yamaktan hoşalndım,rafting yapmaktan, kamp ateşlerinden çok hoşlandım, bütün hocalarımı ve arkadaşlarımı çok sevdim.

Arzu
Ben bu kampta çadır kurmayı ve kaya tırmanışını,ebru sanatını öğrendim.Bence bu kamp çok güzeldi en güzeli de doğa yürüyüşü ve ip parkurlarıydı.

Yasemin
Herşeyden hoşlandım. Yemekleri sevdim, ip parkurlarını sevdim. Ebru yaptım ve çok hoşlandım Arkadaşlarımdan Arzu'yu, Defne'yi, Amy'i sevdim. Hocalardan da bütün hocalarımı sevdim. Beni çok eğlendirdiler.Kaya tırmanışında rotayı bitirdim.

Alara
En çok ipten hızla kaymayı sevdim, dağa tırmanmayı sevdim, bütün arkadaşlarımı hocalarımı çok sevdim.

Eren
Herşeyi çok sevdim.

Aslı
Immm ne diyebilirim ki hiç sorunsuz bir haftaydı diyebilirim. Hele ip inişine doyum olamaz. İp parkurları deseniz ayrı bir heyecan. Göz korkutuyor tabii ama yinede güzel ama sakın daha fazla zorlaştırmayın Yemekleri ne kadar yesem de aç gözlülük yapmamak elde değil Nevcihan Teyze sağolsun. Annem aklımın ucundan bile geçmedi insan kendini buraya yabancı hissetmiyor ki. Hocalarla ilişkiler çok iyi. Öğretmen değil de arkadaş gibi yani o kadar spor yaptık da sanattan da geri kalmadık.

Cenk G.
İlk geldiğimde burayı çok sevmiştim ama sonra annemi çok özlemiştim, görmek istedim ama burayı sonra çok sevdim ip parkurlarını çok sevdim ama korktum ve yapamadım keşke gözlerimi kapatıp gitseydim. Çadırlarda kalmayı çok sevdim. Macera yarışını da çok sevdim çok başarılıydım ve sabırlıydım halkalardan geçerken. Ateşbaşı'nda oturmayı ve dans etmeyi çok sevdim. Dağlara tırmanmayı çok sevdim.

Eren K.
Seramikten çok güzel şeylar yaptık.

Berkant T.
İlk önce çok korktum ailem olmadığı için ip parkurları çok güzel. Rafting, su, dağa tırmanmak, oyunlar çok güzeldi. yarışlar çok güzeldi bazılarında kazandık bazılarında kaybettik yine de çok güzeldi. Likya Harikalar Diyarı ve hocalarıma sevgilerle.

Enis
Sevgili Kuzenim Mert,
Bu kampa ilk geldiğimde arkadaşlarımla tanıştım ve beni hoşgörüyle karşıladı Bende çok sevindim ve hocam kiminle kalacağımı söyledi.Ben arkadaşımla birlikte çadıra yerleştim.Akşam üstü ip parkurlarını yaptık.Ertesi günde hazine avı yaptık dereden geçtik,yakuşa çıktık kampa indik haritayı bulduk ve sıra anahtarı bulmaya geldi ve Ümmühan Teyzeye  hepimiz teşekkür ettik anahtardan tatlı çıktı ve hep birlikte yedik.

Umut Tan
Sevgili Tuna,
Bu kampa keşke gelseydin.Burada ip parkuru var,dere var.Derede rafting yaptık. Kağıdımın üzerinde böcek var :) Burada yedi hocamız ve aşçımız var.Buraya gelince en çok beğendiğim aktiviteler rafting,dağa tırmanış ve ip parkurları.

Haldun
Sevgili Dayı,
Şu an kampta eğleniyorum.Bu kampın adı Likya Harikalar Diyarı Kampı.Keşke sende burda olsaydın.Biz burada üç sınıf arkadaşmla ip parkurunu tamamladık,hazine avı yapık,çok dik kayalara tırmandık,bir dağa tırmandık ve oradan kanyona baktık.Burada öğretmenlerin dövmeleri çok güzel bana sorarsan sende dövme yaptır,Ejderha (geko) olanlar çok güzel ayrıca burada yemekler çok güzeldi 2 saat masadan kalkmıyorum.

VELİLER

Mukaddes/Cihan BULUT
Kamp Doğukan ve bizim için çok iyi bir tecrube oldu.Çünkü daha önce ailesinden biri olmadan hiç ayrı kalmamıştı o kankasıyla birlikte olacağı için çok mutluydu ve tereddütsüzdü. Fakat biz Bora Bey ve ekibine güvendiğimiz halde acaba ertesi gün bizi çağırır mı? diye düşünüyorduk ; ama olmadı. Çok mutlu kendine güveni tam ve tekrarını isteyecek kadar olumlu döndü sanırım kamp bizi kabul ettiği sürece biz her yaz ordayız. Teşekkürler.

Zehra/Marif KAYA
Öncelikle bu kampın kurulmasında emeği geçen herkese çok teşekkürler.Biz Likya Harikalar Diyarı ile iki yıl önce tanıştık,o zamana kadar oğlumuz bizden hiç arılmamıştı.İlk ayrılıktan eşim ve ben çok etkilendik ama oğlumuz kamp bitiminde çok mutluydu,hayatında bazı şeylerin ilklerini yaşamıştı.çok eğlenmişti,bütün yaz boyunca tekrar gitmek istediğini söyledi,kamp t-shırt ünü üstünden hiç çıkartmadı ve kamp cd sini herkese gösterdi.kışın derslerine de çok çalıştı ve alacağı bütün hediye ve ödüller için hep kamp malzemeleri aldırdı.geçen yaz tekrar gitti.değişik arkadaşlar edindi.kamp hocalarının hepsini çok seviyor.ilk yıl favori hocamız Fuat Hoca idi.(buradan ona da çok teşekkürler ediyorum)bu yıl gene gidecek çok istekli,sanırım kamplar devam ettiği sürece biz artık kadrolu olacağız.üzülerek söylemek istediğim bir şey var:bazi aileler bu tür kamplara genellikle sorunlu çocukların gitmeleri gerektiğini düşünüyorlar,bence çok yanlış,çocuklarımız o kampta çok değişik aktiviteler yapıyorlar,aynı isminde olduğu gibi gerçekten de harikalar diyarında eğlenceli bir tatilin yanı sıra hem spor yapıyorlar,hem eğleniyorlar,hem doğal besinlerle besleniyorlar,hende teknolojiden uzakta ,ailesiz , doğada kendi başlarının çaresine bakabilme becerisi kazanıyorlar..buradan herkese tavsiye ediyorum,çocuklarının böyle güzel bir tatile hakkı olduğunu düşünen herkesi Likya Harikalar Diyarına davet ediyorum.Hocalarımızın hepsi sevgi dolu ve bu işin profesyonelleri. inanın çocuklarımıza çok iyi bakıyorlar.buradan hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimzi sunuyoruz ,onları çok seviyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz.

Tülin/Cemal ÖZKAN
Likya Harikalar Diyarı'nın saygıdeğer eğitmenleri ve yöneticileri; Özkan ailesi olarak sizlere teşekkürlerimizi iletmek istiyoruz Oğlumuz Umut Tan kamptan çok mutlu ve olgunlaşmış olarak döndü örneğin daha önce patlıcan yemeyen oğlumuz patlıcansever oldu. Böceklerden iğrenen bir çocukken çekirgeleri eliyle tutup incelemeye başladı. Çevremizdekilere sizi tavsiye ediyor ve diyoruz ki "çocuklarınız başedemediğiniz sorunları varsa sadece 1 haftalığına Likya Harikalar Diyarı'na gönderin, garantili çözüm sunulur."
Başarılarınızın devamını diler tekrar tekrar teşekkür ederiz.

Mensure/Can Budak
Oğuz'a 1 haftalık kampın kattıklarıı aslında anne baba olarak beklentimizi tam da birebir karşıladı bizden kısa süre de olsa uzak kalması, bu sürede kendi başının çaresine bakabildiğini hem bizim hem de kendisinin farketmesi, yaşıtlarıyla kesintisiz 7 gün 24 saat birlikte olması daha önce tanışmadığı sportif aktiviteleri tecrübeli hocalarla keşfetmesi, teknoloji ürünleri olmaksızın doğa içinde bulunmanın keyfine varmak ve anahtar soruyu da duyunca kendi kendini %100 teyit etmiş oldu "anne ben bir daha ne zaman kampa geleceğim?"
not:off the record olaraktan oğuz'un bir numaralı hocasının Çağatay hoca olduğunu da belirteyim.